Briefing: Ugen i mediebranchen

Coronavirus satte sit præg på ugen i medieland, hvor Aller Media også fik ny, men velkendt topchef, bureauer satte tal på reklamemarkedet, producenter måtte sadle brat om, og Jysk Fynske-ansatte tog lønnedgang.
Statsminister Mette Frederiksen (S) – her flankeret af sunheds- og ældreminister Magnus Heunicke (S) – præsenterede ved et pressemøde tirsdag yderligere tiltag for at bekæmpe spredningen af coronavirus. | Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix
Statsminister Mette Frederiksen (S) – her flankeret af sunheds- og ældreminister Magnus Heunicke (S) – præsenterede ved et pressemøde tirsdag yderligere tiltag for at bekæmpe spredningen af coronavirus. | Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix

Det er syv dage siden, at MediaWatch senest gav nærværende overblik over den forgangne uges begivenheder i mediebranchen. Sjældent er så meget sket på så kort tid, som det er tilfældet den seneste uge. Hvis du har mistet overblikket eller bare vil have rekapituleret den hæsblæsende uge, som er den 12. i 2020, så læs med herunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også