Sjællandske Medier omorganiserer efter storopkøb og nedlægger datterselskaber

Efter opkøbet af 13 nordsjællandske ugeaviser slår Sjællandske Medier nye streger i organisationsdiagrammet. En række datterselskaber forsvinder og samtidig slankes ledelseslaget. Det betyder blandt andet farvel til direktør.
Jens Nicolaisen gør efter et år som adm. direktør for Sjællandske Medier op med den hidtidige organisationsstruktur i koncernen | Foto: PR/Sjællandske Medier
Jens Nicolaisen gør efter et år som adm. direktør for Sjællandske Medier op med den hidtidige organisationsstruktur i koncernen | Foto: PR/Sjællandske Medier

Sjællandske Medier lægger organisationen om i forlængelse af vinterens store opkøb af Politikens Lokalavisers 13 nordsjællandske ugeaviser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også