De Lokale Ugeaviser vil overbevise annoncører med ny viden

De Lokale Ugeaviser har allieret sig med to analysevirksomheder for at sætte spot på annoncemarkedet – og særligt ugeavisernes andel af det. Markedet for ugeaviser har de seneste år været under et tungt pres.
Foto: PR/Nordjyske Medier
Foto: PR/Nordjyske Medier

De kommende uger vil De Lokale Ugeaviser, der er salgsvirksomhed for 186 ugeaviser, lancerer et nyt studie, der blandt andet vil sætte fokus på forbrugervaner og medievalg. Det skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også