Faldende toplinje og behov for investeringer udløser millionbesparelser i Nordjyske

Spareplanen i Nordjyske Medier skal modgå lavere omsætning i kerneforretningen og give penge til udvikling. "Vi skal nå andre kundegrupper, der er mere digitale," siger direktør.
Foto: PR/Nordjyske Medier
Foto: PR/Nordjyske Medier

Nordjyske Medier tager fat på en spareøvelse, der skal lette omkostningerne med et tocifret millionbeløb i det nye år. Bagtæppet er et generelt pres på toplinjen, forklarer adm. direktør for Nordjyske Medier, Morten Vinther.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også