Briefing: Ugen i mediebranchen

Markedet for ugeaviser blev scene for endnu en handel, reklamer for betting kom i fokus, og stort anlagt HBO Nordic-serie bliver ikke til noget – men kan leve videre andetsteds. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne gennemgang af ugens gang i mediebranchen.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Så sikkert som amen i kirken er det, at MediaWatch hver fredag giver mulighed for at læse op på, hvad der har rørt sig i mediebranchen i den seneste uge. Denne fredag er ingen undtagelse. Så here goes:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også