Sjællandske Medier dækker nordsjællandsk flanke af med storhandel

Opkøbet af JP/Politikens Hus' østdanske ugeaviser skal forbedre dækning og annonceprodukt og står ikke i modsætning til digital udvikling, siger direktør. "Vi er bevidste om, at det er et udfordret marked."
Foto: PR/Sjællandske Medier
Foto: PR/Sjællandske Medier

I en handel, der koncentrerer de lokale annoncekroner yderligere i de regionale mediehuse, åbner Sjællandske Medier porten til det nordsjællandske annoncemarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også