Sjællandske henter millionbesparelser efter dyk i omsætningen

Udviklingen på ugeavismarkedet har taget et større dyk, end Sjællandske Medier havde regnet med. Derfor har selskabet skåret tocifret millionbeløb af omkostningerne siden sommer og varsler et mindre underskud for året.
Torben Dalby Larsen, adm. dirketør og ansv. chefredaktør, Sjællandske Medier. | Foto: Ritzau Scanpix/Mathias Christensen/
Torben Dalby Larsen, adm. dirketør og ansv. chefredaktør, Sjællandske Medier. | Foto: Ritzau Scanpix/Mathias Christensen/

Presset på de lokale annoncemarkeder er vokset og har sendt Sjællandske Medier ud i millionbesparelser efter et hårdt fald i ugeavisforretningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også