MediaWatch

Berlingskes annoncetillæg flytter ud - tidligere direktør overtager produktionen

Mediehuset outsourcer produktionen og salg af kommercielle annoncetillæg i Berlingske til tidligere annoncedirektør, som forlod mediehuset for få uger siden. I stedet vil Berlingske øge fokus på kerneproduktet.

Foto: /ritzau/Niels Hougaard/Arkiv

Det er kun få uger siden, at Henning Andersen stoppede som annoncedirektør i Berlingske Media. Men nu gør han på sin vis comeback i mediehuset.

Berlingske Media lægger produktionen og salget af Berlingskes annoncetillæg ud af huset fra årsskiftet, oplyser selskabet, og outsourcer den til selskabet Partnermedia – et selskab, som Henning Andersen stiftede for små to uger siden.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs