MediaWatch

Ekstra Bladet tjener hver tredje krone digitalt

Omsætningen steg for første gang i årevis på Ekstra Bladet sidste år, hvor den digitale vækst var mærkbar, siger JP/Politikens Hus adm. direktør.

Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

Efter flere års nedgang lettede presset en anelse på Ekstra Bladets omsætning i 2015. Ifølge JP/Politikens Hus adm. direktør oplevede avisen en digital omsætningsvækst, der var stærk nok til at kompensere for tabet på print og holde hånden under omsætningen.

”For første gang siden 2006 vokser Ekstra Bladets omsætning. Ikke meget, men lidt. Så 2015 var særligt opløftende for Ekstra Bladet,” siger Stig Kirk Ørskov.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs