MediaWatch

TV 2 vil have lov til at afbryde med reklamer

Reklameafbrydelser i længere udsendelser såsom Tour de France-transmissioner og underholdningsprogrammer står på TV 2's ønskeliste til politikerne. Seks punkter udgør det statsejede selskabs indspark i den mediepolitiske debat.

PR/TV 2/Henrik Ohsten
Foto: PR/TV 2/Henrik Ohsten

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Sagaen om TDC's fusion med MTG's nordiske tv-forretning fortsatte, flere selskaber præsenterede regnskaber, og flere medier klagede over afslag på mediestøtte. Få overblikket over ugens gang i mediebranchen.

Canal Digital satser på ny alt-i-en tv-boks

Tv-distributøren melder sig ind i den skærpede konkurrence om tv-kunderne med en ny tv-boks, der skal fungere som one-stop-shop og indgang til både flow-, streaming- og web-tv.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere