TV 2 slår kommunikation og marketing sammen - kommunikationschef stopper

I forbindelse med organisationsændringerne på TV 2 bliver marketing og kommunikation lagt sammen under marketingchef Jacob Weinreich. Kommunikationschef Anne-Mette Bro Jöhncke forlader tv-stationen ved årsskiftet.
Foto: Martin Lehmann / Ritzau Scanpix
Foto: Martin Lehmann / Ritzau Scanpix

TV 2 udvisker den organisatoriske grænse mellem markedsføring og kommunikation og lægger TV 2 Marketing og TV 2 Kommunikation sammen. Det sker i forbindelse med omlægningerne i organisationen fra 1. september, fremgår det af en meddelelse fra TV 2.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også