Weekendavisen går i luften med digitalt abonnement og nyt design

Efter mere end et år i støbeskeen har Weekendavisen i dag lanceret digitalt abonnement og en ny hjemmeside, hvor annoncer er bandlyst, fortæller chefredaktør Martin Krasnik.
Martin Krasnik, chefredaktør, Weekendavisen. | Foto: Ritzau Scanpix/ Malene Anthony Nielsen
Martin Krasnik, chefredaktør, Weekendavisen. | Foto: Ritzau Scanpix/ Malene Anthony Nielsen

Weekendavisen er for alvor sprunget med ind i den digitale tidsalder. Måske en anelse sent, men efter mere end et års udviklingsarbejde har avisen i dag relanceret sit digitale design med en ambition om, at læserne nu skal have samme læseoplevelse og -mulighed på weekendavisen.dk, som hvis de sad med den velkendte papiravis.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også