Global: UK-aviser speeder nyt pressenævn op
Hellere NBC end New York Times mener et flertal af amerikanere, britiske aviser lægger an til nyt bidsk pressenævn, og i Norge overser ni ud af ti tv-seere product placement-mærkning.
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5706356.ece/ALTERNATES/schema-16_9/newspapers.jpg)
af CHRISTIAN GRUNERT PEDERSEN
Amerikanerne er til tv-nyheder
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Global: Kinesiske medier får krise-mundkurv på
For abonnenter
Global: Skjult optagelse belaster Murdoch i NOW-skandale
For abonnenter