Viaplay lancerer brandet content-koncept og udvider til nye markeder

Japan bliver det første af i alt fem markeder, hvor streamingtjenesten Viaplays nye koncept, Viaplay Select, bliver tilgængelig i løbet af 2022.
Foto: Peter Knutson/PR
Foto: Peter Knutson/PR

Tv- og streamingselskabet Nordic Entertainment Group, Nent, lancerer nu en udvidelse af streamingtjenesten Viaplay med brandet content-konceptet Viaplay Select. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også