Infomedia voksede mindre end ventet sidste år - tiltag skal give ny luft under vingerne

Den danske del af Infomedia er kørt i stilling til at byde på større overvågningsopgaver i Norden og resten af Europa. Direktør Thomas Vejlemand forventer, det vil give fornyet energi til en samlet omsætningsvækst på ca. 12 pct. for koncernen i 2022.
Thomas Vejlemand, adm. direktør i Infomedia. | Foto: Infomedia PR
Thomas Vejlemand, adm. direktør i Infomedia. | Foto: Infomedia PR

Medieovervågnings- og analyseselskabet Infomedia løftede toplinjen i 2021. Væksten var dog primært drevet af Infomedias aktiviteter i Norge og Sverige samt i datterselskabet Opoint, mens det danske moderselskab landede på niveau med 2020. Det fremgår af koncernens årsregnskab for 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også