Nyt SDU-projekt vil bane vejen for kunstig intelligens i medierne

TV 2 og Jysk Fynske Medier er medpart i forskningsprojektet, der vil undersøge de positive aspekter ved at have kunstig intelligens med på redaktionerne.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Et nyt forskningsprojekt på Syddansk Universitet skal åbne døren for bedre at udnytte nye teknologier og kunstig intelligens (AI) i de danske redaktionslokaler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også