Læsertal: Magasinhusenes vækst vinterhalvåret 2013/14

Procentuel vækst i gennemsnitlige læsertal for Egmont, Bonnier Publications/Benjamin, Aller Media og JSL Publications (Nordjyske Medier) fra Q4 2012 + Q1 2013 til Q4 2013 + Q4 2014.
Udvalgte betalte magasiner, ikke medlemsblade.

Note: Bemærk at der per 2. kvartal 2013 er foretaget en metodisk justering. Med virkning fra 2. kvartal 2013 indsamles samtlige oplysninger vedrørende læsertal for ugeblade og magasiner i selvudfyldelsesskemaet, hvor alle titler præsenteres ved hjælp af navn og logo. Formålet med justeringen er at mindske "titelforveksling" hos respondenterne (f.eks. mellem titler som 'Mad og Bolig', 'Boligmagasinet', 'BoligPlus', 'Boligliv') og give mere præcise læsertal. Det kan betyde, at titler, der tidligere kan have haft en fordel ved at ligne en anden titel, kan opleve lille nedgang i læsertallet. Gallup vurderer, at effekten er begrænset og kun vedrører til enkelte cases.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også