Sjællandske Medier får ny salgschef

Efter otte år på posten har Sjællandske Mediers slagschef i Næstved, Erik Holst, besluttet at gå på pension. Derfor skal mediekoncernen have en ny mand på posten, og valget er faldet på Allan Lillelund, som tiltræder i sin nye stilling i slutningen af april.
Allan Lillelund har en fortid som mediachef ved Politiken, annoncechef ved Jyllands-Posten og kommerciel direktør ved Berlingske Gratis Media. Han har senest været direktør for Dansk Oplagskontrol.
Som salgschef for Sjællandske Medier i Næstved får Allan Lillelund ansvaret for salget til avisen Sjællandske i Næstved, Ugebladet Næstved og Ugebladet Sydsjælland samt til sn.dk, Erhverv Sjælland og Oplev i Sydsjælland.
Allan Lillelund bliver desuden ansvarlig for Sjællandske Mediers reklamebureau med hjemsted i Næstved.
Relaterede artikler:
Læsertal: Aviser tog opgør med nedadgående spiral
For abonnenter