MediaWatch

Radio24syv snupper JP's social media redaktør

Radio24syv ansætter ny social media redaktør for at skærpe radioens strategi og indsats på området.

Tine Tholander

Radio24syv har ansat Tine Tholander som ny redaktør for radioens sociale media indsats.

Hun får ansvaret for radioens strategi og indsats på sociale medier og tiltræder 1. januar.

Opgaven bliver både at intensivere markedsføringen og synligheden af radioens programmer – og udbygge programmernes redaktionelle samspil med lytterne.

”Radio24syv har som en af sine hjørnestene at engagere lytterne og gå i dialog med dem og her kan vi få rigtig meget ud af en forbedret satsning på de sociale medier,” siger direktør Jørgen Ramskov, Radio24syv i en pressemeddelelse.

Tine Tholander kommer fra en stilling som social media manager på Jyllands-Posten, hvor hun de sidste to år netop har arbejdet med at udvikle avisens strategi og tilstedeværelse på de sociale medier fra bunden. Hun har desuden været blog-redaktør.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs