Smartclip henter salgschef hos Benjamin

Videoannonce-platformen 'Smartclip' ansætter Kasper Jensen som dansk salgschef, som skal pleje virksomhedens tilstedeværelse i Danmark.
Kasper Jensen
Kasper Jensen

Videoannoncering-platformen 'Smartclip' har ansat Kasper Jensen som dansk salgschef, som skal pleje virksomhedens  tilstedeværelse i Danmark.

Baggrunden er, at online video og Programmatic Buying vokser hurtigt og tager yderligere fart de kommende år, skriver Smartclip i en pressemeddelelse.

Kasper Jensen, der tiltræder midt i januar, kommer senest fra Benjamin Media, hvor han som key account manager var involveret i udvikingen af den digitale strategi og stod for introduktion af annoncebørs-setup (RTB).

"Kasper har unikke kompetencer med erfaring fra broadcast tv såvel som digitale medier og han har ligeledes et bredt netværk på det danske marked. Sidst men ikke mindst har han erfaring med Programmatic Buying, hvilket ligger perfekt i tråd med vores strategi for 2015," siger Mattias Spetz, Managing Director for Smartclip Northern Europe, i meddelelsen.

For et år siden lancerede Smartclip sin Programmatic Platform 'SmartX', der formidler salg og optimering af online video til indkøbere i en såkaldt Private Exchange.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også