Smartclip henter salgschef hos Benjamin
![Kasper Jensen](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7254154.ece/ALTERNATES/schema-16_9/_MG_0668.jpg)
Videoannoncering-platformen 'Smartclip' har ansat Kasper Jensen som dansk salgschef, som skal pleje virksomhedens tilstedeværelse i Danmark.
Baggrunden er, at online video og Programmatic Buying vokser hurtigt og tager yderligere fart de kommende år, skriver Smartclip i en pressemeddelelse.
Kasper Jensen, der tiltræder midt i januar, kommer senest fra Benjamin Media, hvor han som key account manager var involveret i udvikingen af den digitale strategi og stod for introduktion af annoncebørs-setup (RTB).
"Kasper har unikke kompetencer med erfaring fra broadcast tv såvel som digitale medier og han har ligeledes et bredt netværk på det danske marked. Sidst men ikke mindst har han erfaring med Programmatic Buying, hvilket ligger perfekt i tråd med vores strategi for 2015," siger Mattias Spetz, Managing Director for Smartclip Northern Europe, i meddelelsen.
For et år siden lancerede Smartclip sin Programmatic Platform 'SmartX', der formidler salg og optimering af online video til indkøbere i en såkaldt Private Exchange.
Relaterede artikler
GroupM boykotter køb på åbne Ad Exchanges
For abonnenter
"Streaming-data-mur": Det talte vi om i 2013
For abonnenter
Automatiseret bannersalg bringer både gevinst og trusler
For abonnenter