DR-mand i spidsen for Det Kgl. Teaters markedsføring

Kreativ Leder i DR Jacob Rosendal forlader DR for at lede alle Det Kongelige Teaters marketingaktiviteter.

Kreativ leder i DR, Jacob Rosendal, forlader DR for at overtage ledelsen af alle Det Kongelige Teaters marketingaktiviteter inden for teater, opera, ballet, koncerter, og tilføre markedsføringen et digitalt løft, skriver BureauBiz.

Han har tidligere været DR's markedsføringredaktør, og i foråret romandebuterede Jacob Rosendal, der er cand.mag. i litteraturvidenskab, med bogen 'Formiddagsherskeren'.

Nu går turen til Det Kongelige Teater, hvor han skal være marketingleder. Opgaven bliver at lede alle marketingaktiviteter – hvad enten det er teater, opera, ballet, koncerter eller andre former for events. Og indsatsen er ikke kun rettet mod publikum, men også erhverv.

Stillingen som marketingleder har været ledig en tid, og Det Kongelige Teater har i forbindelse med ny-ansættelsen ønsket at give disciplinen øget opmærksomhed.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også