MediaWatch

DR-mand i spidsen for Det Kgl. Teaters markedsføring

Kreativ Leder i DR Jacob Rosendal forlader DR for at lede alle Det Kongelige Teaters marketingaktiviteter.

Kreativ leder i DR, Jacob Rosendal, forlader DR for at overtage ledelsen af alle Det Kongelige Teaters marketingaktiviteter inden for teater, opera, ballet, koncerter, og tilføre markedsføringen et digitalt løft, skriver BureauBiz.

Han har tidligere været DR's markedsføringredaktør, og i foråret romandebuterede Jacob Rosendal, der er cand.mag. i litteraturvidenskab, med bogen 'Formiddagsherskeren'.

Nu går turen til Det Kongelige Teater, hvor han skal være marketingleder. Opgaven bliver at lede alle marketingaktiviteter – hvad enten det er teater, opera, ballet, koncerter eller andre former for events. Og indsatsen er ikke kun rettet mod publikum, men også erhverv.

Stillingen som marketingleder har været ledig en tid, og Det Kongelige Teater har i forbindelse med ny-ansættelsen ønsket at give disciplinen øget opmærksomhed.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs