Google Danmark: Smartphone-eksplosion undervurderes

Sommer Q&A.  Syv ud af 10 har en smartphone, og det forandrer den måde, vi bruger medier på, men har medierne forstået det, spørger Carsten Andreasen, Nordic Research Manager, Google/Youtube.
Carsten Andreasen, Nordic Research Manager, Google/Youtube.
Carsten Andreasen, Nordic Research Manager, Google/Youtube.

For stort set alle danske virksomheder er mobilen den mest brændende platform inden for marketing lige nu. Det er ‘fix it or die’, advarer Carsten Andreasen, Nordic Research Manager, Google/Youtube.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også