MediaWatch

SBS Discovery: Kommercielle medier bør stå tættere sammen mod DR

Sommer Q&A. Det bliver en stor pr-mundfuld at forklare seerne, at alle landsholdets kvalifikationskampe op mod EM i 2016 skal ses på Kanal5, erkender Jesper Jürgensen, SBS Discovery

I 2003 blev FM5-koncessionen solgt på auktion under kæmpe mediebevågenheden, men i dag opdager medierne knap nok, at SBS Discovery for nylig generobrede ret til at beholde samme radiotilladelse i otte år. Det undrer koncernens informationschef Jesper Jürgensen.

The facts

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs