SBS Discovery nedlægger direktørjob

SBS Discovery omlægger sin marketingfunktion, og marketingdirektøren siden 2008, Sandor Neumann, forlader selskabet.

SBS Discovery Media's ansættelse i efteråret af Maiken Wexø som programdirektør fører nu til en omlægning af selskabets marketingfunktion

Det får den konsekvens, at marketingdirektøren siden 2008, Sandor Neumann, forlader selskabet, skriver BureauBiz.

Sandor Neumann har haft ansvaret for udviklingen af SBS's brandplatform, markedsføringen af kanaler og programmerne og for cross-promotion-produktion mellem kanaler.

Sandor Neumanns stilling er nedlagt, og derfor er han stoppet, oplyser SBS Discovery, der kvitterer for hans indsats gennem årene.

"Sandor har været bannerfører for vores brandplatform og han var ophavsmand bag skabelsen af SBS Media, der senere blev til SBS Discovery Media," siger CEO Christian Kemp, SBS Discovery, til BureauBiz.

Sandor Neumann respekterer beslutningen.

"Jeg har haft seks virkelig spændende år og jeg er stolt over, hvad jeg har været med til at bygge. SBS Discovery Media er i dag et stort og stærkt mediehus," siger Sandor Neumann.

I forlængelse af organisationsændringen og Sandor Neumanns afgang oprettes en stilling som program-marketingchef. Den stilling er endnu ikke besat.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også