MediaWatch

Talknuser stopper i DR

Seertalsanalytiker og medieforsker i DR bliver ny chef i analysevirksomheden Ipsos.

Efter ni år takker en af de centrale figurer i DR Medieforskning, Niels Marslev, 38, af.

20. januar skifter han jobbet i DR Byen ud med en stilling som Nordic Audience Research Manager i den internationale analysevirksomhed Ipsos, der for et par år siden etablerede sig i Danmark. Her skal han opbygge og drive Ipsos’ nordiske indsats inden for medie- forbrug og -analyse i bred forstand, forklarer han.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Døds- og bombetrusler mod Loud, ny radiosatsning i Jysk Fynske Medier, datajournalistik og nye kvartalstal har udgjort rammen for denne uge i mediebranchen. Få overblikket her.

B.T. beklager pornoklip i artikel

I en B.T.- artikel fra 2015 er en indlejret video med lødigt indhold byttet ud med en pornovideo. Ifølge chefredaktør vil B.T. genoverveje brug af indlejringer.

Læs også

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs