Morten Stig direktør i nyt Aegis-selskab

Morten Stig bliver chef for Aegis Medias Data2Decisions, efter han tidligere i år forlod et job som direktør for GroupM's DataIntelligence.

Aegis Media introducerer et nyt selskab ud i Norden, og til at lede det har man valgt Morten Stig, der tidligere i år forlod et job som direktør for GroupM-selskabet DataIntelligence, skriver BureauBiz.

Det nye selskab hedder Data2Decisions og er inden for samme boldgade som DataIntelligence.

"Nu har jeg arbejdet med dette i en del år, og i min optik, så har Data2Decisions udviklet nogle virkelig gode værktøjer i forhold til at bringe data og analyseresultater til live i kundernes hverdag. Det er et vigtigt fokusområde for os - at følge data helt til dørs og hjælpe med at omsætte dem til beslutninger," siger Morten Stig til BureauBiz.

Data2Decisions er en konsulentvirksomhed inden for marketingoptimering.

"D2D og Mortens kompetence tilfører vores nordiske mediabureauer en ny kompetence indenfor effektmåling og ROI, som mange annoncører i stigende grad efterspørger" siger Mads Bredal, der er President Nordic Media Agencies i Aegis Media.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også