TV 2 sætter også et nyt marketinghold

Morten Saxnæs bliver ny digital brandingchef på TV 2, mens Thomas Bøgelund er ny kreativ chef.

TV2 har ansat en ny digital brandingchef og en ny kreativ chef. Det er Morten Saxnæs, der kommer fra Wibroe, Duckert & Partners, som ny digital brandingchef, og Thomas Bøgelund som ny kreativ chef.

"Det er to superstærke profiler, vi har ansat i de nye roller. Morten har erfaringen og evnerne til at føre den digitale markedsføring af alle TV 2s kanaler op i en superliga, som endnu ikke er set i Danmark. Thomas, som har været på TV 2 i mange år, er den helt rigtige til at få kreativiteten i afdelingen til at blomstre i fuldt flor," siger marketingchef Morten Kjær Petersen i en pressemeddelelse.

Morten Saxnæs har de seneste tre år arbejdet med digital strategi hos Wibroe, Duckert & Partners. Her har han rådgivet nogle af Danmarks største virksomheder i digital strategi og tilstedeværelse på de sociale medier.

Thomas Bøgelund startede på TV 2 som AV-elev i 1996, hvor han arbejdede på Nyhederne. Da Thomas var færdiguddannet, arbejdede han seks år på Zulu, hvor han var med til at starte kanalen op på Flæsketorvet i Kødbyen. I 2007 startede han i TV 2|Marketing som promo producer, hvor han gennem årene har lavet mere end 500 kampagner for TV 2 s kanaler.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også