Nyt ansigt i Mediegruppen
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5824318.ece/ALTERNATES/schema-16_9/mediegruppen.jpg)
Mediegruppen har ansat den 50-årige Per Gren pr. 1. september som ansvarlig for husets kreative team.
Det skriver bureauet i en pressemeddelelse.
Udvidelsen sker i forlængelse af, at Mediegruppen har indgået strategisk samarbejde med reklamebureauet Stærk.
Per Gren, der har mange års erfaring fra bureaubranchen bl.a. som tidligere produktionschef og partner i Aakjærs Reklamebureau, får ansvaret for at optimere Mediegruppens produktioner. De spænder fra traditionelle bureauopgaver til digitale løsninger, PR- og kommunikationsopgaver samt produktion af fag- og livsstilsmagasiner.
Administrerende direktør Jacob Ejs træder ved samme lejlighed et skridt tilbage og vil fremover fokusere på den strategiske forretningsudvikling af nye koncepter, lyder det i meddelelsen.