Ny digital salgschef hos Berlingske Media

Torsten Bernhard Bruun, tidligere Gemius og Tradedoubler, får fremover ansvaret for kommercielle udvikling af Berlingske Medias digitale annoncemedier.

Torsten Bernhard Bruun, 39, bliver ny digital salgschef hos Berlingske Media. Det oplyser koncernen i en pressemeddelelse.

Torsten Bernhard Bruun er uddannet som salgsingeniør og og kommer fr en stilling som Client Director hos Mingler A/S. Han har gennem karrieren bekæftiget sig med salg og kommerciel udvikling af online medier - blandt andet som direktør for analyse-, og konsulentfirmaet Gemius, som han var med til at etablere. Baggrunden tæller også to år som salgsdirektør i annoncenetværket Tradedoubler Danmark.

Koncerndirektør John Kristensen, der har det overordnede ansvar for Berlingske Medias annoncesalg for de nationale medier, siger:

"Torsten Bruun er en rendyrket digital profil, der med sin store salgserfaring og indsigt i det digitale mediemarkeds mekanismer vil styrke Berlingske Medias digitale annonceplatform. Med sin innovative tilgang og store erfaring inden for udvikling og salg af digitale annoncemodeller, bliver Torsten en central figur i det team, der fortsat skal sikre vores kommercielle succes i det nye mediebillede.”

Torsten Bruun tiltræder 1. marts og vil referere til Berlingske Medias direktør for nationalt annoncesalg, Henning Andersen.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også