Ny digital salgschef hos Berlingske Media
Torsten Bernhard Bruun, 39, bliver ny digital salgschef hos Berlingske Media. Det oplyser koncernen i en pressemeddelelse.
Torsten Bernhard Bruun er uddannet som salgsingeniør og og kommer fr en stilling som Client Director hos Mingler A/S. Han har gennem karrieren bekæftiget sig med salg og kommerciel udvikling af online medier - blandt andet som direktør for analyse-, og konsulentfirmaet Gemius, som han var med til at etablere. Baggrunden tæller også to år som salgsdirektør i annoncenetværket Tradedoubler Danmark.
Koncerndirektør John Kristensen, der har det overordnede ansvar for Berlingske Medias annoncesalg for de nationale medier, siger:
"Torsten Bruun er en rendyrket digital profil, der med sin store salgserfaring og indsigt i det digitale mediemarkeds mekanismer vil styrke Berlingske Medias digitale annonceplatform. Med sin innovative tilgang og store erfaring inden for udvikling og salg af digitale annoncemodeller, bliver Torsten en central figur i det team, der fortsat skal sikre vores kommercielle succes i det nye mediebillede.”
Torsten Bruun tiltræder 1. marts og vil referere til Berlingske Medias direktør for nationalt annoncesalg, Henning Andersen.
- LR