Ny annoncesalgsdirektør i Berlingske

Koncernens egen Henning Andersen overtager titlen som annoncesalgsdirektør for Berlingske Medias nationale titler.

Berlingske Media udnævner den 47-årige Henning Andersen som ny annoncedirektør for koncernens nationale titler, herunder BT og Berlingske.

Henning Andersen får fra årsskiftet det daglige ansvar for koncernens afdeling for nationalt annoncesalg, som tæller af 90 medarbejdere. Henning Andersen vil referere til COO John Kristensen, som fortsat vil varetage annoncesalget i koncernens topledelse.

Henning Andersen har længere erfaring fra mediebranchen og har ligeledes været med i den transformationsproces, som Berlingske Medias nationale annoncesalg undergår.

Berlingske Media arbejder i øjeblikket på at finde en digital annoncesalgsschef, som sammen med Henning Andersen skal bringe Berlingske Medias nationale annoncesalg videre ind i det nye mediebillede.

- JHT

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også