To nye salgschefer til Søndagsavisen

Søndagsavisen vil styrke salgsindsatsen i hovedstadsområdet og i key account-segmentet.

Søndagsavisen udnævner to to nye salgschefer og samler salgsstyrken i Københavnsområdet i hovedkontoret i Søborg.

Morten Ungermann bliver key account salgschef, og Thomas Pein bliver salgschef for hovedstaden, Nord- og Nordvestsjælland. Begge chefer er hentet internt i organisationen.

Formålet er at styrke salgsindsatsen i hovedstaden og i key account-segmentet. 

”Sammenlægningen sker, for at imødekomme de ændringer vi ser i markedet, hvor kundernes indkøbsmønstre ændrer sig; fra helt lokalt indkøb til at købe ind i små og store kæder på tværs af byer”, udtaler salgsdirektør Frank Aaquist i en pressemeddelelse.

"Samtidig ønsker vi, at styrke vores salg imod key account-segmentet, og samler dermed hele key account salgsstyrken i en samlet gruppe under fælles ledelse fra 1. januar," siger Frank Aaquist.

Søndagsavisen har i år set en tocifret vækst i annonceomsætningen, og med ændringerne i salgsorganisationen forventer selskabets ledelse at fortsætte de to seneste års vækst i 2013, skriver Søndagasvisen i pressemeddelelsen. 

- JHT

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også