Leder af TV 2s abonnementssalg stopper

Daglig leder af TV 2|KanalSalg, Alexander Nørgaard-Madsen, har sagt op efter 14 år i koncernen og stopper på TV 2 til nytår.
Per Fanefjord Laursen

Den daglige leder af TV 2|KanalSalg, Alexander Nørgaard-Madsen, har efter eget ønske valgt at stoppe på TV 2 med udgangen af 2012.

Han har været på TV 2 i 14 år, heraf de seneste seks år i KanalSalg, der står for salget af TV 2s betalingskanaler til tv-distributørerne.

I 2006 omsatte TV 2 for 230 mio. kroner på sine betalingskanaler, og næste år runder man én milliard kroner.

"Jeg er stolt af at have været med i denne udvikling, som er skabt af hårdt arbejde og en helhjertet indsats fra en lang række mennesker, herunder de programproducerende afdelinger, som har skabt nogle unikke og stærke tv-kanaler. Men lige nu føler jeg, at der ikke er flere store udfordringer for mig i TV 2. Det er derfor tid til at tage en pause, bruge lidt tid på familien og lede efter et nyt ’bjerg at bestige’," siger Alexander Nørgaard-Madsen.

Kommerciel direktør Flemming Rasmussen takker Alexander Nørgaard-Madsen for hans store indsats på TV 2 gennem de seneste mange år.
"Jeg har virkelig sat pris på at have Alexander som en del af den kommercielle ledelse, og der er ingen tvivl om, at han sammen med resten af sit team virkelig har gjort en forskel for tilstedeværelsen og udbredelsen af vores betalingskanaler. 

Salgsdirektør for TV 2 Betalings-tv, Stig Møller Christensen, siger, at TV 2 straks vil gå i gang med at finde en afløser for Alexander Nørgaard-Madsen.
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også