Publicist-honnør for Per Westergård

Publicistklubben hædrer chefredaktør Per Westergård, Fyens Stiftstidende, med Jubilæumslegatet - den lille publicistpris.

Fynske Mediers topchef, Per Westergård, indleder julemåneden med publicistiske skulderklap.

D. 6. december modtager han den "lille publicistpris", Jubilæumslegatet fra Den danske publicistklub. Det skriver Altinget.dk.

Per Westergård, 60, er uddannet journalist fra Journalisthøjskolen i Aarhus i 1981.

Han har siden 2008 været chefredaktør på Fyens Stiftstidende, hvor han har været en af de drivende kræfter i næstenfusionen med Fyns Amts Avis i Fynske Medier.

Per Westergård kom til Fyn med regionalavis erfaring fra det midtyske, hvor han fra 2005-2007 var chefredaktør for Århus Stiftstidende og efterfølgende for Midtjyske Medier.

Sin første chefredaktørstilling fik han i 1997 på Ingeniøren, hvor han fra 2000 også var adm. direktør - inden Stiften kaldte i 2005.

Den danske Publicistklubs Jubilæumslegat uddeles for værdifuld og lødig publicistvirksomhed. Med prisen følger 10.000 kr.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også