Ny salgschef til Dansk Reklame Film

Stig Haages skifter efter kort tid hos Commute Media til Dansk Reklame Film, hvor han bliver salgschef for en ny afdeling med særligt fokus på eventforretningen.

Stig Haages, 41, bliver ny salgschef for den nyoprettede afdeling Creative Sales i Dansk Reklame Film (DRF).

Den nye salgschef kommer fra en stilling som salgschef hos Commute Media, hvor han har været siden i sommer, og før da SBS Radio. Han afløser Event- og Marketingchef Lisbeth Sahl, der har forladt sin stilling efter 18 år for at blive selvstændig kunstner i Zürich.

Fokus for Creative Sales er salg af events, sampling og nye digitale forretningsområder - især eventforretningen er ifølge Dansk Reklame Film blevet et vigtigt vækstområde.

Samtidig overtager Rasmus Andersen, 34, ansvaret for kommunikation i DRF og bliver således nyudnævnt Analyse- og kommunikationschef. 

”I et stadigt mere fragmenteret mediemarked er det essentielt, at vi er i stand til at skabe kommercielle produkter der knytter vores annoncører endnu tættere til forbrugerne. I de sidste par år har vi oplevet en støt stigende efterspørgsel efter innovative medieløsninger, som netop skaber disse stærke forbindelser. Det skal Creative Sales med Stig i spidsen, være med til at opdyrke i de kommende år.” siger Claus Brix, DRFs direktør, i en pressemeddelelse.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også