Ny salgschef til Dansk Reklame Film
Stig Haages, 41, bliver ny salgschef for den nyoprettede afdeling Creative Sales i Dansk Reklame Film (DRF).
Den nye salgschef kommer fra en stilling som salgschef hos Commute Media, hvor han har været siden i sommer, og før da SBS Radio. Han afløser Event- og Marketingchef Lisbeth Sahl, der har forladt sin stilling efter 18 år for at blive selvstændig kunstner i Zürich.
Fokus for Creative Sales er salg af events, sampling og nye digitale forretningsområder - især eventforretningen er ifølge Dansk Reklame Film blevet et vigtigt vækstområde.
Samtidig overtager Rasmus Andersen, 34, ansvaret for kommunikation i DRF og bliver således nyudnævnt Analyse- og kommunikationschef.
”I et stadigt mere fragmenteret mediemarked er det essentielt, at vi er i stand til at skabe kommercielle produkter der knytter vores annoncører endnu tættere til forbrugerne. I de sidste par år har vi oplevet en støt stigende efterspørgsel efter innovative medieløsninger, som netop skaber disse stærke forbindelser. Det skal Creative Sales med Stig i spidsen, være med til at opdyrke i de kommende år.” siger Claus Brix, DRFs direktør, i en pressemeddelelse.
- LR