Marketingdirektør stopper på Ekstra Bladet
Marketingdirektør Thomas Rydberg forlader Ekstra Bladet med udgangen af 2012. Det sker samtidig med, at Ekstra Bladet ændrer den fremtidige markedsføringsindsats, skriver avisen i en pressemedddelelse:
”Fokus vil i de kommende år blive mere på kunderne, journalistik og kanalspecifikt indhold,” udtaler bladdirektør Jan Damgaard, Ekstra Bladet, og fortsætter:
”Jeg beklager meget, at vi må sige farvel til Thomas. Han har i sine godt 5 år på Ekstra Bladet virkelig formået at udvikle Ekstra Bladet Marketing og vores markedsføring."
Thomas Rydberg fortsætter foreløbig som direktør for Ekstra Bladets spilleforretning, Ekstra Bladet Spil A/S, og vil derudover bruge mere tid på at skrive om vin, spiritus og mad. Han er i dag fast vinanmelder i Ekstra Bladets lørdagsudgave og i gang med at gennemføre en diplomuddannelse i vin i London:
”Arbejdet med Ekstra Bladets vinstof fylder mere og mere, og det var derfor naturligt for mig at tage springet fuldt ud,” siger Thomas Rydberg.
- LR