Marketingdirektør stopper på Ekstra Bladet

Thomas Rydberg forlader posten som marketingchef på Ekstra Bladet til nytår i forbindelse med strategiskifte.

Marketingdirektør Thomas Rydberg forlader Ekstra Bladet med udgangen af 2012. Det sker samtidig med, at Ekstra Bladet ændrer den fremtidige markedsføringsindsats, skriver avisen i en pressemedddelelse:

”Fokus vil i de kommende år blive mere på kunderne, journalistik og kanalspecifikt indhold,” udtaler bladdirektør Jan Damgaard, Ekstra Bladet, og fortsætter:

”Jeg beklager meget, at vi må sige farvel til Thomas. Han har i sine godt 5 år på Ekstra Bladet virkelig formået at udvikle Ekstra Bladet Marketing og vores markedsføring."

Thomas Rydberg fortsætter foreløbig som direktør for Ekstra Bladets spilleforretning, Ekstra Bladet Spil A/S, og vil derudover bruge mere tid på at skrive om vin, spiritus og mad. Han er i dag fast vinanmelder i Ekstra Bladets lørdagsudgave og i gang med at gennemføre en diplomuddannelse i vin i London: 

”Arbejdet med Ekstra Bladets vinstof fylder mere og mere, og det var derfor naturligt for mig at tage springet fuldt ud,” siger Thomas Rydberg. 

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også