Joachim Rubow forlader Danske Bank

Den Danske Banks centrale marketing-afdeling lukkes og fordeles på nye forretningsenheder med hver sin chef.

Det får den konsekvens, at bankens højprofilerede marketingsdirektør, Joachim Rubow, har valgt at stoppe i banken. Med hans exit siger Danske Bank farvel til markant repræsentant for banken i marketingmiljøet, skriver bureaubiz.Exiten er en konsekvens af de organisatoriske ændringer, som den nye ordførende direktør, Eivind Kolding, gennemførte for få uger siden.
Per Fanefjord Laursen

Den Danske Banks centrale marketing-afdeling lukkes og fordeles på nye forretningsenheder med hver sin chef.

Det får den konsekvens, at bankens højprofilerede marketingsdirektør, Joachim Rubow, har valgt at stoppe i banken. Med hans exit siger Danske Bank farvel til markant repræsentant for banken i marketingmiljøet, skriver bureaubiz.

Exiten er en konsekvens af de organisatoriske ændringer, som den nye ordførende direktør, Eivind Kolding, gennemførte for få uger siden.

Organisationen er blevet ændret, så man fremover bygger på tre tværgående forretningsområder. De skal have hver deres marketingafdeling, og derfor bliver Joachim Rubows afdeling, Group Marketing nedlagt. 

Joachim Rubow har valgt at takke nej til en fortsat rolle i banken.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også