Ny post til Marianne Bugge Zederkof

Den nye store mediebrancheorganisation, Danske Medier, deler medierne i to hovedafdelinger; én for digitale medier og en afdeling for analoge medier.Analoge medier inkluderer blandt andet print og radio, og det område placeres nu under John Kristensen.Det betyder, at den mangeårige direktør for den private radiobrancheorganisation, Marianne Bugge Zederkof, mere eller mindre slipper mediet efter seks års virke.
Per Fanefjord Laursen

Den nye store mediebrancheorganisation, Danske Medier, deler medierne i to hovedafdelinger; én for digitale medier og en afdeling for analoge medier.

Analoge medier inkluderer blandt andet print og radio, og det område placeres nu under John Kristensen.

Det betyder, at den mangeårige direktør for den private radiobrancheorganisation, Marianne Bugge Zederkof, mere eller mindre slipper mediet efter seks års virke.

Hendes baggrund er analyse, og hun indtager nu posten som direktør for analyse og dokumentation for hele Danske Medier.

“Jeg tager primært mig af analyse, men det er klart at den viden jeg har om radio vil blive brugt, når der er behov for det,” siger direktør Marianne Bugge Zederkof.

Samlet set er Dansk Medier delt op i Digital afdeling, Analog afdeling,
Analyseafdeling, Kommunikations og uddannelsesafdeling og en juridisk afdeling og administration.
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også