Lars Nielsen til Rosendahls webbureau

Lars Nielsen forlader Peytz & Co og tiltræder den 15. maj et nyt job som digitalchef og leder af Rosendahls strategiske webbureau.

Webbureauet er del af den grafiske virksomhed Rosendahl-Schultz.

Hovedopgaven bliver at øge kundetilgangen og det afsætningsmæssige fokus, så bureauet fremadrettet fortsætter med at levere en fornuftig vækst.
Per Fanefjord Laursen

Lars Nielsen forlader Peytz & Co og tiltræder den 15. maj et nyt job som digitalchef og leder af Rosendahls strategiske webbureau.

Webbureauet er del af den grafiske virksomhed Rosendahl-Schultz.

Hovedopgaven bliver at øge kundetilgangen og det afsætningsmæssige fokus, så bureauet fremadrettet fortsætter med at levere en fornuftig vækst.

Rosendahls Strategisk Webbureau er et full service webbureau.

Lars Nielsen har 20 års bred medieerfaring, primært med salg, hos Discovery Networks, Talpa Radio (Radio100FM), Zonavi Danmark, Mediacom, Young & Rubicam og TV3.
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også