Tidligere LO-topprofil bliver DRRB-direktør
"Tine Aurvig-Huggenberger har alle de faglige og personlige kompetencer der skal til for at matche vores ønsker og mål om at skabe forandring og sikre politisk indflydelse for branchen," siger Mona Juul, formand for DRRB og adm. direktør i reklamebureauet envision A/S i en pressemeddelelse.
Danske Reklame- og Relationsbureauers Brancheforening, DRRB, ansætter Tine Aurvig Huggenberger som ny direktør med tiltrædelse den 18. juni 2012.
"Tine Aurvig-Huggenberger har alle de faglige og personlige kompetencer der skal til for at matche vores ønsker og mål om at skabe forandring og sikre politisk indflydelse for branchen," siger Mona Juul, formand for DRRB og adm. direktør i reklamebureauet envision A/S i en pressemeddelelse.
Tine Aurvig-Huggenberger kommer til DRRB fra en stilling som Partner og Chef for Public Affairs i PrimeTime Kommunikation, hvor hun har været ansat siden 2009. Hun er dog nok især kendt i offentligheden og i det politiske system fra hendes mange år som næstformand i LO.
God baggrund
DRRB mener, at Tine Aurvig-Huggenberger har den rigtige baggrund til at håndtere branchens interesser og muligheder. Det er nødvendigt med friske øjne på DRRBs potentiale og hun vil målrettet kunne
gå efter at opfylde bestyrelsens målsætninger på både kort og langt sigt, skriver DRRB.
"Jeg glæder mig utroligt meget til at tage fat på de nye opgaver i DRRB. Jeg skal samarbejde med bestyrelsen og en stab af dygtige specialister i DRRBs sekretariat om at håndtere en række væsentlige forretningsmæssige, organisatoriske og politiske problemstillinger," siger Tine Aurvig-Huggenberger.