DRRB-direktør fratræder om to uger

Danske Reklame- og Relations Bureauers mangeårige direktør, Bjørn Karlsholt, fratræder sin post den 30. april, men DRRB har ikke en ny direktør på plads, der straks kan tiltræde posten den 1. maj.

Men DRRB har muligvis et nyt direktør-navn klar, oplyser DRRB's formand Mona Juul.

Afskedigelsen af Bjørn Karsholt i januar var usædvanlig i en forening, der kun har haft to direktør i de sidste 15-20 år.

Ny linje påkrævet
Per Fanefjord Laursen

Danske Reklame- og Relations Bureauers mangeårige direktør, Bjørn Karlsholt, fratræder sin post den 30. april, men DRRB har ikke en ny direktør på plads, der straks kan tiltræde posten den 1. maj.

Men DRRB har muligvis et nyt direktør-navn klar, oplyser DRRB's formand Mona Juul.

Afskedigelsen af Bjørn Karsholt i januar var usædvanlig i en forening, der kun har haft to direktør i de sidste 15-20 år.

Ny linje påkrævet
En ny strategi skal nu sikre, at foreningen bliver en stærkere og mere proaktiv aktør i et marked og samfund, der er stærkt præget af nye politiske dagsordener.

"Disse forhold betyder, at branchen mere end nogensinde har behov for at stå sammen - på tværs af reklame, PR, design, medier og annoncører – alle der har en interesse i kommerciel ytringsfrihed. Politisk, økonomisk og udviklingsmæssigt har vi behov for et stærkere sammenhold. Vi skal være branchens forening og ikke bare endnu en brancheforening," sagde Mona Juul i januar.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også