Tidligere JP-folk går i reklamebranchen

Når det gamle aarhusianske reklamebureau Buddig & Jugel, der blev etableret i 1940, splittes i to bureauer, er det mediefolk, der overtager en dele del.   Den ene del får navnet Buddig. Den del vil Bo Jepsen, der har ejet Buddig & Jugel siden starten af 00'erne, fortsætte med at være ejer af, skriver Bureaubiz.dk.
Per Fanefjord Laursen

Når det gamle aarhusianske reklamebureau Buddig & Jugel, der blev etableret i 1940, splittes i to bureauer, er det mediefolk, der overtager en dele del.  

Den ene del får navnet Buddig. Den del vil Bo Jepsen, der har ejet Buddig & Jugel siden starten af 00'erne, fortsætte med at være ejer af, skriver Bureaubiz.dk.

Den anden del får navnet Jugel & Co, og her kommer to tidligere Jyllands-Posten folk til som partnere.

Det er Finn Kræfting, der har en fortid som analysechef hos Lego og en længere årrække som marketingchef på Jyllands-Posten, Velfac og senest Stofa bag sig.

Den anden er Bo Dahl Andersson, der kommer fra et job som direktør i det Jyllands-Posten-ejede selskab Aarhus Media, som nu er integreret ind i Jyllands-Posten.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også