MediaWatch

TV3 udvider Creative Sales-afdeling

TV3 udvider afdelingen Creative Sales med en ny Key Account Manager.

Valget er faldet på Henriette Stender Kennedy, som tiltræder 1. april 2012. 

Hun har en bred mediebaggrund fra blandt andet Benjamin Media og senest fra Mediaxpress. 

TV3 udvider afdelingen Creative Sales med en ny Key Account Manager.

Valget er faldet på Henriette Stender Kennedy, som tiltræder 1. april 2012. 

Hun har en bred mediebaggrund fra blandt andet Benjamin Media og senest fra Mediaxpress. 

Hendes kompetencer indenfor både indhold, produktion og salg er præcis den profil, som TV3 skal bruge for at møde annoncørernes og bureauernes efterspørgsel efter nye måder at optimere anvendelsen af tv-mediet på, oplyser TV3.

Creative Sales har efter en omstrukturering i 2011 nu fundet den rette profil som en kompetenceafdeling under TV3s salgsafdeling - ledet af salgschef Jesper Christensen. 

 


 

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs