MediaWatch

Ny bogchef hos JSL Publications

Mette Norsbo er fra 1. februar ny bogchef hos JSL Publications, hvor
hun overtager ansvaret for de Harlequin-bøger på det danske marked. Hun kommer fra en stilling i Irmas marketingafdeling, hvor hun blandt andet producerede tilbudsavisen og magasinet "Irma Krydderiet". Hun har desuden arbejdet over syv år på Coops Reklamebureau og på Den Blå Avis samt på TV3.

Mette Norsbo er fra 1. februar ny bogchef hos JSL Publications, hvor
hun overtager ansvaret for de Harlequin-bøger på det danske marked.

Hun kommer fra en stilling i Irmas marketingafdeling, hvor hun blandt andet producerede tilbudsavisen og magasinet "Irma Krydderiet". Hun har desuden arbejdet over syv år på Coops Reklamebureau og på Den Blå Avis samt på TV3.

"Så jeg er vant til det skandinaviske samarbejde, som der også er med Harlequin bøgerne", siger Mette Norsbo i en pressemeddelelse.

Mette Norsbo går i den tidligere projektchef Pia Thannings fodspor og skal håndtere de danske udgivelser af Harlequin-bøgerne, som JSL Publications overtog fra Aller Media i 2010. 

 Den adm. direktør for JSL Publications Niels Jørgen N. Skov siger er glade for, at Mette Norsbo bliver en del af teamet.

"Der er ingen tvivl om, at Mettes erfaring og markedskendskab vil styrke Harlequin yderligere," siger han i meddelelsen.

Harlequin-bøgerne er skønlitterære titler inden for romantik, spænding og nonfiction. Årligt sælges der omkring 450.000 af bøgerne i Danmark. JSL Media A/S har siden 2010 haft de eksklusive rettigheder til at distribuere Harlequins produkter i Danmark.

- TBH

Mere fra MediaWatch

Organisationer: EU-afgørelse baner vej for digital nulmoms på magasiner

EU's ministerråd har godkendt en ændring af et momsdirektiv, som giver EU's medlemslande større fleksibilitet i forhold til at indføre fx nulmoms. Ifølge Danske Medier, Grakom og Dansk Erhverv er det et grønt lys fra EU-side til at udvide digital nulmoms til digitale magasiner i Danmark.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs