Bladkompagniet går ind i direct mail

Med udnævnelsen af Jakob Christiansen (36) som ny salgsdirektør vil  Bladkompagniet styrke sit fokus på nye forretningsområder. Han kom fra et lignende job hos Bring Citymail, men blev i juni 2010 ansat som salgschef hos Bladkompagniet og er indtrådt i sin nye rolle som salgsdirektør 1. januar 2012, skriver selskabet i en pressemeddelelse.
MediaWatch

Med udnævnelsen af Jakob Christiansen (36) som ny salgsdirektør vil  Bladkompagniet styrke sit fokus på nye forretningsområder.

Han kom fra et lignende job hos Bring Citymail, men blev i juni 2010 ansat som salgschef hos Bladkompagniet og er indtrådt i sin nye rolle som salgsdirektør 1. januar 2012, skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Ud over at distribuere adresserede magasiner, vil Bladkompagniet nu tilbyde andre produkter, såsom direct mail-kampagner, som danske virksomheder kan distribuere sammen med morgenaviserne.

Siden konkurrenten Bring Citymails exit fra det danske marked og liberaliseringen af det danske postmarked i januar 2011, er det nu muligt for Bladkompagniet at etablere sig "som en seriøs konkurrent til Post Danmark", lyder det i meddelelsen.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også