MediaWatch

Bladkompagniet går ind i direct mail

Med udnævnelsen af Jakob Christiansen (36) som ny salgsdirektør vil  Bladkompagniet styrke sit fokus på nye forretningsområder. Han kom fra et lignende job hos Bring Citymail, men blev i juni 2010 ansat som salgschef hos Bladkompagniet og er indtrådt i sin nye rolle som salgsdirektør 1. januar 2012, skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Med udnævnelsen af Jakob Christiansen (36) som ny salgsdirektør vil  Bladkompagniet styrke sit fokus på nye forretningsområder.

Han kom fra et lignende job hos Bring Citymail, men blev i juni 2010 ansat som salgschef hos Bladkompagniet og er indtrådt i sin nye rolle som salgsdirektør 1. januar 2012, skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Ud over at distribuere adresserede magasiner, vil Bladkompagniet nu tilbyde andre produkter, såsom direct mail-kampagner, som danske virksomheder kan distribuere sammen med morgenaviserne.

Siden konkurrenten Bring Citymails exit fra det danske marked og liberaliseringen af det danske postmarked i januar 2011, er det nu muligt for Bladkompagniet at etablere sig "som en seriøs konkurrent til Post Danmark", lyder det i meddelelsen.

- TBH

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs