Huset Markedsføring udnævner digital chef

Annemarie Kirk tager de digitale medieerfaringer fra Berlingske Media med sig til Huset Markedsføring, der næste år skal realisere sit fulde trafikpotentiale.
Per Fanefjord Laursen

Huset Markedsføring opruster på det digitale område og har derfor besluttet at knytte Annemarie Kirk tæt til huset.

Annemarie Kirk kommer fra Berlingske Media, og før det Mediacom, og skal som digital chef bl.a hjælpe Markedsføring med en relancering af websitet i februar 2012.

"Jeg har som konsulent løst opgaver for Huset Markedsføring siden foråret, men nu udvider vi med andre projekter, der relaterer sig til webprojektet samt en række digitale forretningsudviklingsopgaver."

Hun peger på, at Huset Markedsføring har et stort potentiale rent trafikmæssigt, og den kommende trafikforøgelse skal desuden konverteres mere effektivt.

Annemarie Kirk har hos Berlingske Media indhentet erfaring med digitale medieprojekter og forretningsudvikling,

"Disse elementer kommer jeg til at bruge hos Huset Markedsføring tre dage om ugen frem over. De øvrige to dage vil jeg bruge på at udvikle mit eget, nystartede konsulentfirma Haai."

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også