MediaWatch

TV3 hyrer mediachef

TV3’s kommunikationsafdeling har ansat 33-årige Maria Henriksen som mediachef. Hun får ansvaret for optimering af TV3's egne kampagner, både på egne tv-kanaler og i samspil med øvrige mediagrupper, samt samarbejdet med TV3’s mediabureau, skriver TV3. Ansættelsen sker som et led i satsningen på flere egenproduktioner - og de kampagner, der skal gøre opmærksom på dem - på TV3-kanalerne.

TV3’s kommunikationsafdeling har ansat 33-årige Maria Henriksen som mediachef. Hun får ansvaret for optimering af TV3's egne kampagner, både på egne tv-kanaler og i samspil med øvrige mediagrupper, samt samarbejdet med TV3’s mediabureau, skriver TV3.

Ansættelsen sker som et led i satsningen på flere egenproduktioner - og de kampagner, der skal gøre opmærksom på dem - på TV3-kanalerne.

Maria Henriksen har tidligere arbejdet bl.a. som Business Development Director i Maxus Communications og tre år som International Account Director hos OMD.

- LR

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs