Morten Suhr Hansen stopper hos Berlingske

Berlingske Medias direktør for privatkundesalg, Morten Suhr Hansen, vil søge nye udfordringer uden for huset.
MediaWatch

Morten Suhr Hansen stopper som direktør for privatkundesalg i Berlingske Media for at blive selvstændig,

"Jeg har haft seks meget gode og udviklende år her i virksomheden, og Berlingske Media er en fantastisk arbejdsplads og en virksomhed i stor udvikling. Men jeg går samtidig med drømmen om at prøve mig selv af indenfor rammerne af min egen virksomhed og føler, at tiden nu er kommet til at prøve den drøm af," siger han i en pressemeddelelse.

Det sker efter seks år i spidsen for "store omlægninger og forandringer samt udvikling af nye områder".

Morten Suhr Hansens afgang bliver modtaget med beklagelse af koncernchef Lisbeth Knudsen.

"Morten er, og har hele vejen gennem både store og svære beslutninger, været en meget kompetent og konstruktiv drivkraft i vores koncernledelse. Det gælder både i udviklingen af de eksisterende markedsområder og udviklingen af nye forretningsområder."

Morten Suhr Hansen, som har en fortid på Kristeligt Dagblad, var senest i vælten, da han for nylig forsvarede Berlingske Media-konceptet sweetdeal.dk, som i lighed med andre tjenester tilbyder rabatter ved køb af gavekort. De korte frister og det, at forbrugerne mister pengene efter fristens udløb, blev problematiseret af DR-programmet 'Kontant'. 

Morten Suhr Hansen kom til Berlingske Tidende i august 2005 som marketing- og bladsalgsdirektør og blev i 2007 bladsalgsdirektør for hele Berlingske Media. Ved organisationsændringen i 2010 blev han direktør for Privatkundesalg og supplerede dermed ansvaret for bladsalgsområdet med det tidligere enterprise-område.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også