Alle Berlingskes platforme skal skaffe indtægter

Lars Bernt forlod TV 2 for nogle måneder siden og er netop tiltrådt sit nye job som salgsdirektør for Berlingske Digital.
Per Fanefjord Laursen

Tidligere lå det digitale salg under Claes Laustsen, som primært fokuserede på print. Man besluttede dernæst, at opdele salgsansvaret i print og digital, med Søren Hyldgaard som chef og Lars Bernt med digitialt ansvar, der referer til Søren Hyldgaard.

Lars Bernts første opgave og vigtigste opgave er at få skabt et koordineret fokus i det digitale salg.

"Primært omkring hvordan vi går til markedet, ved at få skabt en endnu mere dynamisk og innovativ salgskultur, med udgangspunkt i at skabe værdi og øget effekt for annoncørerne,"  siger han.

Alle Berlingskes platforme skal i spil og tilbyde reel mediekonvergens.

"Det er drømmescenariet, da Berlingske Media i forvejen er en særdeles velsmurt maskine, så på trods af finanskrise og sorte skyer i horisonten, er det svært at skjule sin begejstring."

 

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også