Nyansættelser skal sætte skub i Lolland-Falsters Folketidendes digitale indtægter

Tidligere kommerciel direktør hos Ritzau skal gøre salgsarbejdet mere datadrevet, mens ny nyhedschef skal være med til at fordoble antallet af digitale læsere.
Anders Ledertoug Lind, der er blevet ansat som ny chef for salg- og forretningsudvikling hos Folketidende Gruppen, har tidligere været kommerciel direktør hos Ritzau. | Foto: Ritzau Scanpix
Anders Ledertoug Lind, der er blevet ansat som ny chef for salg- og forretningsudvikling hos Folketidende Gruppen, har tidligere været kommerciel direktør hos Ritzau. | Foto: Ritzau Scanpix

Det lokale mediehus Folketidende Gruppen, der bl.a. udgiver dagbladet Lolland-Falsters Folketidende, har en bunden opgave om at øge de digitale indtægter og sende læsertallet i vejret. Til at hjælpe med at indfri de mål har mediehuset ansat både en ny chef for salg og forretningsudvikling og en kombineret nyhedschef og digital redaktør.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også