Tidligere medieboss bliver ny direktør for jagtbutikskæde

Nordiske Mediers tidligere koncerndirektør har landet en stilling som adm. direktør uden for mediebranchen.
Niels H. Carstensen, tidligere koncerndirektør i Nordiske Medier. | Foto: PR/Nordiske Medier
Niels H. Carstensen, tidligere koncerndirektør i Nordiske Medier. | Foto: PR/Nordiske Medier

Selskabet Jaguar Gruppen, der er kædekontor for 13 butikker med jagt- og outdoorudstyr i Danmark og Sverige, skifter ud i ledelsen og har hyret Niels H. Carstensen som ny, adm. direktør.

Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Niels H. Carstensen tiltræder 1. juli og afløser Kurt Petersen, der går på pension sidst i juli 2022 efter at have haft direktørposten siden 2015.

”Vi glæder os til en spændende udvikling og ser frem til samarbejdet mellem bestyrelse, indehavere og den nye adm. direktør,” siger Frank Skorstengaard, der er bestyrelsesformand i Jaguar Gruppen.

Niels H. Carstensen kommer senest fra en stilling som koncerndirektør i Nordiske Medier, der er en del af Det Nordjyske Mediehus, hvor han blev fritstillet for et år siden efter en omlægning i ledelsen.

Inden Niels H. Carsten blev journalist, var han i flere år i Bog & Idé og har efterfølgende også beskæftiget sig med detailbranchen bl.a. som chefredaktør for Dansk Handelsblad, i dag Dagligvarehandlen, frem til 2015.

Artiklen er leveret af vores søstermedie DetailWatch.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også