MediaWatch

Tidligere medieboss bliver ny direktør for jagtbutikskæde

Nordiske Mediers tidligere koncerndirektør har landet en stilling som adm. direktør uden for mediebranchen.

Niels H. Carstensen, tidligere koncerndirektør i Nordiske Medier. | Foto: PR/Nordiske Medier

Selskabet Jaguar Gruppen, der er kædekontor for 13 butikker med jagt- og outdoorudstyr i Danmark og Sverige, skifter ud i ledelsen og har hyret Niels H. Carstensen som ny, adm. direktør.

Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Niels H. Carstensen tiltræder 1. juli og afløser Kurt Petersen, der går på pension sidst i juli 2022 efter at have haft direktørposten siden 2015.

”Vi glæder os til en spændende udvikling og ser frem til samarbejdet mellem bestyrelse, indehavere og den nye adm. direktør,” siger Frank Skorstengaard, der er bestyrelsesformand i Jaguar Gruppen.

Niels H. Carstensen kommer senest fra en stilling som koncerndirektør i Nordiske Medier, der er en del af Det Nordjyske Mediehus, hvor han blev fritstillet for et år siden efter en omlægning i ledelsen.

Inden Niels H. Carsten blev journalist, var han i flere år i Bog & Idé og har efterfølgende også beskæftiget sig med detailbranchen bl.a. som chefredaktør for Dansk Handelsblad, i dag Dagligvarehandlen, frem til 2015.

Artiklen er leveret af vores søstermedie DetailWatch.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs